SIDN, het register van alle .NL-domeinnamen, staat niet toe dat een postbus adres gebruikt wordt in de WHOIS-gegevens van een .NL-domeinnaam. Dit geldt voor zowel de houdergegevens, het administratieve contact als het technische contact van .NL-domeinen.
Wanneer je bij TransIP een .NL-domeinnaam bestelt en hierbij een postbus adres gebruikt, dan zal de aanvraag van je domeinregistratie worden afgewezen. Dit los je op door de adresgegevens van je aanvraag te wijzigen in je controlepaneel:
Ga binnen je controlepaneel naar 'Domein' en selecteer vervolgens links je domeinnaam (niet aanvinken). Klik vervolgens rechts op 'Opnieuw met andere contacten'.
Controleer nu de drie verschillende contactgegevens of hier een postbus staat ingevuld en wijzig naar een fysiek adres. Klik tot slot op 'Opslaan' om je domeinregistratie opnieuw aan te vragen met de nieuwe contactgegevens.
Wanneer een domeinregistratie mislukt en opnieuw wordt aangevraagd, zullen we hier natuurlijk geen extra kosten voor rekenen. Je betaalt alleen wanneer de domeinregistratie succesvol is afgerond. Eventueel gemaakte kosten bij een dubbele bestelling worden automatisch teruggestort.