Winkelwagen

/ .nl-domeinnaam

Jouw .nl voor slechts € 0,49.

Domeinnaam checken
E-mail

/ Security

/ Hostingpakket keuzehulp

Weet je niet zeker welk hostingpakket de beste
keus is voor jouw website? Met onze keuzehulp
kom je er wel uit.

Direct naar de keuzehulp

/ OpenStack

/ Probeer Public Cloud uit

Gratis 1 maand aan de slag met Public Cloud?

Vraag proefperiode aan

/ TransIP Blog

Website templates kiezen voor jouw website

Lees de blogpost
Knowledge Base

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    Mijn mail komt terug met 'Client host rejected: cannot find your hostname'

    De melding 'Client host rejected: cannot find your hostname' wijst er op dat een computer zonder correcte 'Reverse DNS' mail probeerde af te leveren.

    Vanwege de grote hoeveelheid spam is het noodzakelijk gebleken om mails van ongeldig geconfigureerde mailservers te weigeren.

    Jij (of je systeembeheerder) kan dit verhelpen door het instellen van een correcte reverse DNS voor je mailserver. Mocht deze foutmelding verwarring opleveren, stuur dan de foutmelding door aan je systeembeheerder. Deze melding bevat het adres van de ongeldig geconfigureerde mailserver. Je systeembeheerder kan hier dan mee aan de slag.

    Je kunt de reverse DNS instellen bij de provider van de server zelf. Wanneer je bijvoorbeeld bij ons een BladeVPS afneemt, dan kan je in het controlepaneel de Reverse DNS instellen voor je server. Hoe je dit precies doet kan je terugvinden via de link ''Hoe kan ik mijn reverse DNS instellen?'

    Als alternatief kun je de mail versturen via de SMTP-server van je internetprovider. Dit is meestal smtp.provider.nl of mail.provider.nl. Je internetprovider kan je voorzien van de exacte gegevens.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op