Wij streven ernaar dat je onze diensten zo eenvoudig mogelijk kunt gebruiken zonder (technische) problemen te ervaren. Desondanks kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je ergens vast loopt.
In dit artikel lichten wij toe wat je kunt doen als je STACK niet werkt, of een ander probleem met STACK ervaart en waar je de juiste informatie in onze Knowledge Base kunt vinden als je op zoek bent naar een specifiek artikel.
Knowledge Base artikelen
Algemeen
- Mijn STACK-wachtwoord werkt niet
- Gebruikers toevoegen
- Bestandsextensies die niet gesynchroniseerd kunnen worden
- Mijn STACK is vol
Mobiel
- Bekende foutmeldingen
- De Android app gebruiken
- De iOS app gebruiken
- Uploaden / Instant Upload werkt niet
Desktop / laptop
- STACK als netwerkschijf instellen in Windows, MacOS
- Foutmeldingen in de desktopapplicatie
- STACK sync-iconen ontbreken in finder / Windows verkenner
- Bekende foutmeldingen
Webinterface / browser
WebDAV
De oplossing staat niet in de Knowledge Base
In dergelijke gevallen is het belangrijk dat wij zo veel mogelijk informatie hebben om het probleem te kunnen onderzoeken. Wij willen je daarom graag vragen een bericht naar onze supportafdeling te sturen met daarin de volgende informatie:
- Screenshot(s) van eventuele foutmeldingen en gebruikte instellingen (waar van toepassing).
- Wat probeer je precies te doen waar je problemen bij ervaart?
- Op wat voor apparaat ervaar je het probleem (e.g. een iPhone 7)?
- Welk besturingssysteem en welke versie daarvan gebruik je (e.g. Android 9)
- Gebruik je de STACK-app, -software, WebDAV, of een browser (in het laatste geval, welke browser en welke versie daarvan)?
- Welke stappen heb je doorlopen om het proberen op te lossen?
Mocht je naar aanleiding van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze supportafdeling. Scrol hiervoor naar beneden en klik op de knop Neem contact op.