Je kunt je contact- en adresgegevens wijzigen nadat je bent ingelogd in je controlepaneel. Je komt via deze stappen op de juiste pagina terecht:
- Klik rechtsboven op je accountnaam.
- Klik op 'Mijn Account'.
Je kunt op deze pagina alle gegevens naar wens aanpassen. We maken onderscheid tussen particuliere accounts en bedrijfsaccounts.
Particulier account
Naam: We gebruiken je naam in de aanhef van berichten die aan jou gericht zijn. Ook beschouwen we bij een particuliere account de hier vermelde persoon als eigenaar van de account.
Adresgegevens: Deze gegevens worden vermeld op je facturen.
Administratie e-mail: Dit is een optioneel administratief e-mailadres. Als dit is ingevuld, sturen we administratieve berichten zoals offertes, facturen en eventuele betalingsherinneringen aan dit e-mailadres. Deze berichten worden dan niet meer verzonden aan het hoofdadres in het account.
Telefoonnummer: Dit telefoonnummer is onder meer van belang voor SMS-berichten bij two-factor authentication en monitoring bij een VPS. Je kunt hier dus het beste een mobiel nummer opgeven.
Algemene voorwaarden: Indien dit nog niet is gebeurd, kun je op deze pagina ook akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden door de checkbox onder 'Telefoonnummer' aan te vinken.
Wanneer je aan bovenstaande gegevens iets wijzigt, kun je de wijziging bevestigen door op 'Opslaan' te klikken. We zullen dan onmiddelijk de nieuwe gegevens gebruiken.
E-mailadres: In dit veld kun je het hoofdadres bij de account aanpassen. Hiermee kun je de gebruikersnaam opvragen en het wachtwoord resetten, dus het is van belang dat dit een mailbox is waar je bij kunt. Omdat je hiermee de volledige toegang tot de account hebt, vragen wij bij een wijziging ter bevestiging altijd om het wachtwoord van je account.
Bedrijfsaccount
Bedrijf: Wanneer je een account op bedrijfsnaam aanmaakt, wordt het bedrijf als eigenaar beschouwd en niet noodzakelijkerwijs de contactpersoon.
Naam: We gebruiken de naam van de contactpersoon in de aanhef van berichten die aan de account gericht zijn.
Adresgegevens: Deze gegevens worden vermeld op de facturen voor het bedrijf.
Administratie e-mail: Dit is een optioneel administratief e-mailadres. Als dit is ingevuld, sturen we administratieve berichten zoals offertes, facturen en eventuele betalingsherinneringen aan dit e-mailadres. Deze berichten worden dan niet meer verzonden aan het hoofdadres in het account.
Telefoonnummer: Dit telefoonnummer is onder meer van belang voor SMS-berichten bij two-factor authentication en monitoring bij een VPS. Je kunt hier dus het beste een mobiel nummer opgeven.
KvK-nummer: Het nummer van het bedrijf bij de Kamer van Koophandel. Dit vermelden wij op facturen.
BTW-nummer: Wij vermelden het btw-nummer op facturen. Klanten buiten Nederland kunnen op basis van een valide btw-nummer vrijstelling krijgen van btw.
Algemene voorwaarden: Indien dit nog niet is gebeurd, kun je op deze pagina ook akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden door de checkbox onder 'BTW-nummer' aan te vinken.
Contactgegevens Data Protection Officer: Als je een Data Protection Officer in dienst hebt, kun je van deze persoon het telefoonnummer en het e-mailadres opgegeven.
Wanneer je aan bovenstaande gegevens iets wijzigt, kun je de wijziging bevestigen door op 'Opslaan' te klikken. We zullen dan onmiddelijk de nieuwe gegevens gebruiken.
E-mailadres: In dit veld kun je het hoofdadres bij de account aanpassen. Hiermee kun je de gebruikersnaam opvragen en het wachtwoord resetten, dus het is van belang dat dit een mailbox is waar je bij kunt. Omdat je hiermee de volledige toegang tot de account hebt, vragen wij bij een wijziging ter bevestiging altijd om het wachtwoord van je account.
Let op: Het is alleen mogelijk om deze gegevens via het bijbehorende controlepaneel aan te passen. Vanwege veiligheidsredenen kan deze informatie nooit aangepast worden op basis van een e-mailbericht of een bericht vanuit een ander controlepaneel.