Wij zullen diensten nooit zonder reden blokkeren, maar er kunnen verschillende redenen zijn waarom je diensten en in bepaalde gevallen je controlepaneel / account geblokkeerd zijn. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met:
- Een betalingsachterstand
- Malafide bestanden op je webhostingpakket
- Abusemeldingen voor bijvoorbeeld je VPS of domein
In bovenstaande voorbeelden sturen wij altijd meerdere berichten voor tot een blokkade wordt overgegaan. Wij zullen je hier te alle tijden een bericht over sturen naar het bij ons bekende e-mailadres.
Het is mogelijk dat je de betreffende berichten onverhoopt niet meer hebt, of meer informatie wilt over de blokkade. In dat geval kun je altijd een bericht sturen vanuit je controlepaneel via de knop 'Contact' of de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina.
Blokkade opheffen
Wanneer de oorzaak van een blokkade is verholpen kan deze altijd opgeheven worden.
- Bij een betalingsachterstand wordt na het voldoen van de openstaande facturen de blokkade automatisch opgeheven.
- Bij abusemeldingen kun je een verzoek tot deblokkade naar onze supportafdeling sturen vanuit je controlepaneel via de knop 'Contact' of de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina. Het is belangrijk daarin te melden welke maatregelen zijn genomen om het abuseprobleem te verhelpen.
Let op: Uit veiligheids- en privacy overwegingen kunnen wij geen inhoudelijke informatie over facturen of diensten delen in reactie op een e-mail. Wij kunnen dan namelijk niet verifiëren of wij met de rechtmatige eigenaar te maken hebben.
Om die reden zullen wij alleen deze informatie delen wanneer er contact wordt opgenomen vanuit het beveiligde controlepaneel.