Winkelwagen

/ .nl-domeinnaam

Jouw .nl voor slechts € 0,49.

Domeinnaam checken
E-mail

/ Security

/ Hostingpakket keuzehulp

Weet je niet zeker welk hostingpakket de beste
keus is voor jouw website? Met onze keuzehulp
kom je er wel uit.

Direct naar de keuzehulp

/ OpenStack

/ Probeer Public Cloud uit

Gratis 1 maand aan de slag met Public Cloud?

Vraag proefperiode aan

/ TransIP Blog

Website templates kiezen voor jouw website

Lees de blogpost
Knowledge Base

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    Hoe kan ik mijn facturen betalen? (NL/EU)

    We bieden bij TransIP verschillende standaardbetaalmethoden aan, afhankelijk van het portaal waarbij je je account hebt aangemaakt. We hebben deze portalen:

    Als je een account hebt aangemaakt via transip.nl, kun je kiezen voor deze betaalmethoden:

    • Automatische incasso
    • iDEAL

    Voor diensten die reeds bij TransIP actief zijn kan je de betalingsvoorkeur in je account wijzigen via je controlepaneel. Dit kan onder 'Mijn Account' en dan 'Gegevens'.

    Betalingsvoorkeuren in mijn account

    Automatisch incasso

    Als je van automatische incasso gebruik wenst te maken, vul dan hiervoor je IBAN-nummer en tenaamstelling in. Hierbij is het van belang dat je zorgt voor een rekening waarbij automatische incasso mogelijk is, om misincasso's en administratiekosten te voorkomen.

    We voeren incassopogingen op de 2e en 16e van de maand uit. Wanneer wij een incassopoging hebben ingezet voor een factuur, krijgt deze de status 'Betaald', om dubbele betalingen te voorkomen. Het hangt af van de verwerkingstijd van je bank af wanneer de incassopoging definitief wordt verwerkt. 

    Zie het artikel 'De automatische incasso is mislukt' voor meer informatie bij een mislukte incassopoging.

    Delete

    iDEAL

    Wanneer je gebruik maakt van iDEAL, kun je je facturen rechtstreeks voldoen in je controlepaneel. In het artikel 'Openstaande factuur met iDEAL betalen' vind je hier meer informatie over.

    Delete


    Mocht je behoefte hebben aan een andere betaalmethode, zoals creditcard of PayPal, neem hierover dan contact op met onze supportafdeling via 'Contact' in je controlepaneel. 


    Creditcard

    Als je een creditcard hebt toegevoegd aan je account, zul je de eerste keer een handmatige betaling met je creditcard via het controlepaneel moeten doen. Daarna zullen afschrijvingen automatisch verlopen op de 2e en 16e van de maand.

    Delete

    PayPal

    Als je PayPal hebt ingesteld als de standaard betaalmethode voor je account, zul je de eerste keer een handmatige betaling met PayPal via het controlepaneel moeten doen. Daarna zullen afschrijvingen automatisch verlopen op de 2e en 16e van de maand.

    Delete

    In dit artikel hebben we uitgelegd welke betaalmethoden je kunt gebruiken als je een account hebt gemaakt via transip.nl.

    Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op