Winkelwagen

/ .nl-domeinnaam

Jouw .nl voor slechts € 0,49.

Domeinnaam checken
E-mail

/ Security

/ Hostingpakket keuzehulp

Weet je niet zeker welk hostingpakket de beste
keus is voor jouw website? Met onze keuzehulp
kom je er wel uit.

Direct naar de keuzehulp

/ OpenStack

/ Probeer Public Cloud uit

Gratis 1 maand aan de slag met Public Cloud?

Vraag proefperiode aan

/ TransIP Blog

Website templates kiezen voor jouw website

Lees de blogpost
Knowledge Base

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    Een kopie van een factuur opvragen

    In je controlepaneel kun je al je facturen terugvinden. In dit artikel leggen we uit hoe je je facturen kunt downloaden, uitprinten of e-mailen naar een e-mailadres van jouw keuze.



    Download, print en e-mail je facturen


    Stap 1

    Log in op het controlepaneel en klik rechtsboven op het tandwiel, gevolgd door 'Mijn Account'.

    klik op het tandwiel



    Stap 2

    Ga naar het tabblad 'Facturen' om een overzicht van je facturen terug te vinden.

    Overzicht van facturen



    Stap 3

    Hier zie je je openstaande en reeds verwerkte facturen terug. Onder een factuurnummer zie je de optie 'E-mailen | Downloaden' terug. 

    Als je op 'E-mailen' klikt, kun je een e-mailadres opgeven waar je de desbetreffende factuur naartoe wilt laten sturen.

    Als je op 'Downloaden' klikt, wordt de factuur direct in PDF vorm gedownload. Door het PDF document te openen, kun je de factuur naar wens uitprinten.


    Naar welk e-mailadres worden facturen gestuurd?

    Wij sturen facturen automatisch naar het administratieve e-mailadres dat in je controlepaneel is ingesteld. Je kunt dit op ieder gewenst moment aanpassen. Toekomstige facturen zullen dan naar het nieuw ingestelde administratieve e-mailadres gestuurd worden. Naar het administratieve e-mailadres worden naast facturen ook offertes en eventuele betalingsherinneringen gestuurd.

    Om het administratieve e-mailadres aan te passen, log je in op het controlepaneel. Klik nu rechtsboven op je gebruikersnaam en daarna op 'Mijn Account'.

    Onder 'Accountgegevens' vind je 'Administratie e-mail' terug. Dit is het e-mailadres waar je facturen naartoe worden gestuurd. Nadat je dit e-mailadres hebt aangepast, klik je op 'Opslaan' om je wijziging door te voeren.

    Administratie e-mail

    Onder 'E-mailadres' zie je het hoofdadres van je controlepaneel terug. Hierop vindt alle overige communicatie met TransIP plaats. Je kunt dit e-mailadres alleen aanpassen door hierbij het wachtwoord van je account op te geven.

    Delete


    Uit veiligheids- en privacy-overwegingen kunnen wij geen inhoudelijke informatie over facturen delen via e-mail. Wij kunnen namelijk niet verifiëren of wij met de rechtmatige eigenaar te maken hebben.
     

    Mocht je vragen hebben over je facturen, stuur dan een bericht vanuit je controlepaneel naar onze supportafdeling. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina en via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op