Winkelwagen

/ .nl-domeinnaam

Jouw .nl voor slechts € 0,49.

Domeinnaam checken
E-mail

/ Security

/ Hostingpakket keuzehulp

Weet je niet zeker welk hostingpakket de beste
keus is voor jouw website? Met onze keuzehulp
kom je er wel uit.

Direct naar de keuzehulp

/ OpenStack

/ Probeer Public Cloud uit

Gratis 1 maand aan de slag met Public Cloud?

Vraag proefperiode aan

/ TransIP Blog

Website templates kiezen voor jouw website

Lees de blogpost
Knowledge Base

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    Uploaden via de mobiele STACK app werkt niet

    In een zeldzaam geval kan het gebeuren dat het uploaden via de Instant Upload-functie van de STACK mobiele app niet werkt, bijvoorbeeld als de installatie op je telefoon niet helemaal goed is verlopen.

    In dit artikel laten wij zien wat je kunt doen als het uploaden van bestanden via de mobiele STACK-app niet werkt om het probleem te verhelpen.

    • Alleen afbeeldingen en foto's die gemaakt zijn na het inschakelen van de Instant Upload-functie van de Android/iOS STACK-app worden geüpload. 
    • De mobiele app kan enkel bestanden uploaden, het is geen synchronisatie app, waarbij net zoals bij de desktopapplicatie bestanden van en naar je mobiele worden gesynchroniseerd.

    Stap 1

    Herinstalleer de mobiele app eerst opnieuw door deze te verwijderen, je mobiel/tablet te herstarten (om de cache te legen) en daarna opnieuw te installeren. In verreweg de meeste gevallen verhelpt dit direct het probleem.


    Stap 2

    Mocht het probleem aanhouden, test dan of het probleem zich enkel voordoet bij de 'Instant upload'-functie, of zich ook voordoet bij handmatig uploaden. Dit kun je het beste testen via zowel de STACK-app als de Foto's-app (iOS) / Google Foto's-app (Android).


    Stap 3

    Stuur een bericht naar onze supportafdeling via de 'Neem contact op'-knop onderaan dit artikel met daarin de volgende informatie:

    • De resultaten van de tests uit stap 1 en 2.
    • Het merk en type telefoon / tablet dat je gebruikt.
    • De versie van iOS / Android waar je het probleem mee ervaart.
    • Eventuele foutmeldingen.

    Met deze informatie kunnen wij het probleem nader onderzoeken en zorgen dat je zo snel mogelijk weer volledig automatisch je foto's en video's kunt uploaden.


    Mocht je naar aanleiding van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze supportafdeling. Scrol hiervoor naar beneden en klik op de knop Neem contact op.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op